dimecres, 4 de juny del 2014

LA REPRESENTACIÓ D'SPOT


El dimecres dia 28 de maig vam fer una representació de l'obra de teatre Spot. El nostre equip va representar el capítol 7, anomenat "Seur, Peusek, Renfe", que tracta de tres anuncis publicitaris: un de segurs, un altre d'una pomada per als peus i un més de transport ferroviari. Aquest capítol és un poc absurt, però divertit, per això el vam elegir. Per a representar-lo vam necessitar unes pistoles amb bales (de joguet, clarament) i una caixa de Peusek (que vam fer nosaltres mateixos).

El dia de la representació jo estava molt nerviós. Em tremolava tot el cos i pensava que ens anava a eixir mal però, una vegada en l'escenari, em vaig tranquilitzar i se m'anaren els nervis. Fins i tot m'ho vaig passar bé i em vaig divertir.

No ens va eixir mal; vam tenir algunes errades, com per exemple que la bala no eixia de la pistola quan el meu company va disparar-la, però això va fer que la representació siguera més divertida! La resta d'equips també ho van fer prou bé i va ser molt entretingut.




Jorge Medina Martínez, 3r B.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada