dissabte, 7 de juny del 2014

                                          El teatre de SPOT


L'altre dia vam anar a l'aula d'usos múltiples amb l'altra classe de tercer per a fer un dels esquetxos del llibre que vam llegir a classe anomenat "SPOT". Nosaltres varem fer el número 12 "UN POCO DE PASTA BASTA" , els personatges eren quatre (Manolo, Teresa, Crèdit, i Carolina). Manolo i Teresa eren una parella casada amb una filla que era Carolina, tots tres es posàren d'acord en ampliar el Crèdit per comprar-se un adossat a primera línia de platja que sempre havien somiat, però Manolo es posa en contra i no vol ampliar el Crèdit. Manolo el va interpretar Andrés, Carolina la va interpretar Adrià, el Crèdit va ser interpretat per Arianne i Teresa va ser interptretada per mi. El dia del teatre estàvem molt nerviosos i no ens va eixir gens bé, al pricipi va estar bé però quan vaig eixir jo estava molt nerviosa i em travi la llengua, aleshores ho vaig fer mal i ja ni m'enrrecordava del text i vaig acavar llegint-lo del llibre. Però al menys teníem un bon decorat i també vaig fer la targeta "VISA" per representar el Crèdit d'una manera més visible i colorida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada