dijous, 9 de gener del 2014

QUÈ ÉS PER A MI EL NADAL?


La festa de Nadal és d'origen religiós. El 25 de desembre se celebra el naixement de Jesucrist, que va nàixer de la Mare de Déu. Segons la religió catòlica, aquesta va quedar embarassada per l'Esperit Sant. En aquesta festivitat la gent munta el Betlem i l'arbre de Nadal, i també es canten nadales.

Però, apart de tot això, per a mi el Nadal és una festa on tota la gent es reuneix i es retroba amb les seues famílies, perquè potser la família està ocupada al llarg de l'any i no es poden reunir tots i totes, però, en Nadal és diferent, no hi ha cap excusa per a no reunir-se tots els membres de la família.

Per a celebrar aquest Nadal, jo he anat a cals meus iaios paterns i ens hem reunit tota la família de la part de mon pare. És un goig veure'ns tota la família després de tant de temps; i és que el Nadal és temps de relax però, sobretot, de felicitat i amor.



                                                                                                                                Jorge Medina Martínez
                                                                                                                                                            3r B

5 comentaris:

  1. Jo pense el mateix, que el Nadal és per a celebrar-ho amb la família.

    Arianne Hernandez Morello

    ResponElimina
  2. Hola, sóc Sonia,me agrada el concepte que tens, de la qual cosa és el nadal, ja que per a mi és el mateix, m'encanta veure'm amb tots els meus familiars, i passar bones estones.

    ResponElimina
  3. Jo crec que això són pensaments personals i que cadascu pensa diferent.

    BORJA MONSÁLVEZ POZO

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactament, açò és el que "jo" pense del Nadal, com el seu nom indica (Què es per a "mi" el Nadal) ;)

      Jorge Medina

      Elimina
  4. Gràcies a Arianne, Sonia i Borja per llegir el meu article i comentar-lo hahaha :D

    Jorge Medina

    ResponElimina