dilluns, 13 de gener del 2014

EL MEU NADAL


El dia de les notes jo estava molt nerviosa a ma casa però a pesar de les notes no em vaig disgustar molt.    

La Nit de Nadal la vaig passar a casa dels meus oncles amb la família i els cosins. Vam sopar de tot (pollastre al forn, entre mesos...). Ho vaig passar molt bé.           


La nit de Cap d`any no va ser massa alborotada, vaig anar a casa dels meus iaios que feia a muntó de temps que no els veia i amb la meua germana y el meu germà. Per finalitzar la nit vam ballar una estona per celebrar-ho i no molt tard ens anarem a casa perquè la meua germana Elizabeth va a fer dos anys i tenia que gitar-se prompte.        


                                                                                                                             Irene Marco Clemente

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada